THE WORST THAT I CAN SAY THE WORST THAT I CAN SAY THE WORST THAT I CAN SAY THE WORST THAT I CAN SAY

lauantai 20. lokakuuta 2012

aivobanneri ja kaikkea muuta

elikkätä elikkätä, sain vihdoinki väkerrettyä ite ton bannerin. tykkään siitä ihan suhteellisen paljon, paitsi että toi ruusu tossa näyttää aivoilta joissa on jotai ketsuppia, tai jotain, koska oon lahjaton paintin kans, enkä osaa siirtää siihen kuvaa OIKEASTA ruususta.

muttajoo, mulla olis tänään suunniltelmissa maata peiton alla ja lukea edelleenki, ja ehkä kuunnella musiikkia, jos tuo äiti ei pakota mua siivoamaan pikkuveljen huonetta... siivosin sen melkeen tasan vuos sitte viimeks, ja se oli ni hirveetä, että sillon vannoin käsi sydämellä, etten enää koskaan tee sitä - se oli sellanen reipas yhentoistatunnin urakka, hyi hirvee. muistan vieläki, ku astuin yhen lasilevyn päälle (mitä hemmettiä se siellä teki, en tiiä) ja sit se meni rikki ja seuraus oli se että leikin vähän niillä lasinsiruilla, mutta siitä ei enempää.

muttajoo, oikeasti se päivä, millon mulle ja angstille tulee kuukausi täyteen, oliki eilen. minä olin matemaatikkona laskenu sen väärin, ja siis ihkutin sitä pari päivää liian aikasin. elikkätä, se oliki eilen, joten ONNEA MINÄ JA ANGSTI ♥ since 19.9.2012

taidan lähtee kohta soitteleen pianoa, oon suunnitellu että ostasin jossai vaiheessa sellasen nuottikirjan missä olis hyviäki lauluja, eikä pelkästään jotain hiton call me maybe tai dance again. tällä hetkellä se, mistä soitan, on nimittäin se, ja ainoat hyvät laulut siinä on varmaanki the rasmuksen i'm a mess ja pmmpn heliumpallo. muttajoo, koska tässäkään postauksessa ei ollu mitään ideaa, jätän teidät rauhaan. kommettia saa jättää.

ainiin, se laulu bannerissa on my chemical romancen helena. uskomaton biisi, rakastan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti