THE WORST THAT I CAN SAY THE WORST THAT I CAN SAY THE WORST THAT I CAN SAY THE WORST THAT I CAN SAY

keskiviikko 17. lokakuuta 2012

what dreams are made of?

istun täällä turtles-kaakaokupin ja naruton kans, aattelin kirjottaa teille joilleki unelmista. :3

mulla itellä on tällä hetkellä kaks unelmaa, joiden mä haluisin käyvän vielä joskus toteen.

1) opiskella englannissa eläinlääkäriksi

mä kävin viime kesänä lontoossa, ja totesin että se on ihan sairaan upee paikka. muutenki englanti on aina kiinnostanu mua, historia ja nää kaikki. musta se on aivan ihana maa, mä rakastan sitä ilmastoaki, oikeesti :D en tykkää yhtään kuumasta, ni toi tihkusade ja tällaset on oikeen mun mieleen.
lisäksi mä oon itse asiassa koko elämäni ajan haaveillu eläinlääkärin urasta. mä oon asunu koko elämäni eläinten kans (meillä on tälläki hetkellä lampaita, kanoja, koiria, jne) ja oon aina ollu hirvee kiinnostunu niistä. jotenka, edelleenki olis haaveena päästä eläinlääkäriks, mut vielä lisäks englannissa opiskeleminen! tosin mä en yhtään tiiä, että yllänkö arvosanoillani siihen, ku matikka ja kemia ja tällaset on mulla seiskaa :D toivottavasti, ainaki mä yritän parantaa niitä.

2) tavata joskus tokio hotel

tokio hotel on mulle ihan sairaan tärkeä bändi. mä oon kuunnellu sitä nyt jotai kaks-kolme vuotta, ja mä rakastan sitä iha helvetin paljon. niiden musiikki on aina antanu mulle voimaa jaksaa eteepäin sillon ku on vaikeeta, piristäny ja näi. mun mielestä ne kaikki on ihan upeita persoonia, ja varsinki bill. sen ääni ja yleensäkin olemus, itsevarmuus ja se, että se on oma ittensä. se on mun suurimpia idoleita, varmaa kaikista tärkein niistä.
toisin sanoen tekisin mitä vaan, että tapaisin sen. :3

mua ärsyttää ne ihmiset, jotka kumoaa muiden unelmia kertomalla, että kuinka ne ei ikinä voi tulla totee. oon mäki sellasiin törmänny, ku oon vaikka sukulaisille kertonu siitä eläinlääkärihaaveesta ja siitä, että opiskelisin englannissa, ne on vaa joskus kattonu sillai "joo, toki toki" ja miettiny samalla että voi herranjumala tuota kakaraa.
mä tiedän melkeenpä varmasti, että kaikilla meillä on jonkinlaisia unelmia, vaikka ei näkiskään itelleen tulevaisuutta. mulla itellä on ollu se tilanne, etten oo pystyny kuvitteleen itteäni tulevaisuudessa, muuten ku kuolleena, mut nyt mä tiedän, että aina mun sisällä on se joku pieni osa uskonu tulevaisuuteen.

ihmiset, älkää koskaan lakatko uskomasta siihen unelmaanne, joskus te vielä tuutte saavuttaan sen! ♥





2 kommenttia:

  1. löysin itteni jotenki tästä kirjotuksesta. ittellänikin olisi suuri unelma päästä opiskelemaan englantiin. rakastan englannin ilmastoa, enkä itsekkään pidä kuumasta. kiva blogi :)

    ps. löysin blogin gosun kautta

    VastaaPoista
  2. ooi, kiitos c: + englannissa on ilmasto just mun makuun kans!

    VastaaPoista