THE WORST THAT I CAN SAY THE WORST THAT I CAN SAY THE WORST THAT I CAN SAY THE WORST THAT I CAN SAY

sunnuntai 21. lokakuuta 2012

haistakaa koko maailma vitut

mä olin tänää kaupassa porukoide kans, ja siellä oli yks poika joka kattoo mua aina koulussa sillai, niinku en olis ees ihmine. se vilkas mua ja sit käänty sanoo jotai kaverillee, mä näytin sille keskaria ja häivyin siitä.

mua oikeesti ärsyttää noi tollaset ihmiset. miksei ne voi antaa ihmisten elää just sellasina ku ne on? musta kulkee koulussa hirveenä juttua, musta puhutaan paskaa seläntakana ja kaikkea. niille on ylitsepääsemätön ongelma se, että mä halailen mun kavereita, tai istun niiden kans sylikkäin, tai jotain muuta sellasta. mä oon kuulemma limonnu staran kans koulun pihalla, toisen mukaan koulun takana.

mä oon oppinu, että kannattaa kulkee sillä asenteella, että kiusaajat sanoo mitä sanoo, niillä on vaa iha hiton huono itsetunto, ku niide pitää haukkua muita. mä en osaa enää ottaa niistä itteeni, pääasia, että mä tiedän ite että miten asiat on. tietenki mä aina sanon, jos joku rohkee tulee päi naamaa kysyyn, että oonko mä oikeesti pussannu sitä ja sitä ja että oonko mä oikeesti lesbo ja kaikkea, mut se on oikeesti harvinaista että joku tulee kysyy.

JOTEN, ELÄKÄÄ JA ANTAKAA TOISTENKI ELÄÄ. ei seksuaaliselle suuntautumiselle voi mitää (en mäkää tiiä vielä mitään muuta siitä, ku että oon kiinnostunu tytöistä ja pojista, luulisin siis olevani bi), tunteille ei voi mitää, ne ei oo sellasia asioita jotka on meidän päätäntävallan sisällä. ihminen ei pysty päättämään ihonväriään, kotiolojaan, on täysin sen oma asia, että mistä musiikista se tykkää, mihin uskontoon se kuuluu ja niin edelleen. uskokaa jo.

joten, haistakaa koko maailma vitut. se on tän postauksen sanoma.

tähän loppuun vielä suicide silencen mahtava biisi, rakastan totaki :3



ainiin, kommentin jättämistä ei tosiaankaan ole kielletty.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti