THE WORST THAT I CAN SAY THE WORST THAT I CAN SAY THE WORST THAT I CAN SAY THE WORST THAT I CAN SAY

tiistai 16. lokakuuta 2012

elikkätä hunajata moi its tomi here

ööööööööööö.

mulla oli joskus blogi, ja herätän sen nyt henkiin uuden blogin muodossa. katotaan, että kuinka usein muistan kirjottaa tänne, mä nimittäin en ees muista et miten tätä käytetään.

okei, mä olen tomi. tai sitte stein, ripa, tai joilleki riikka, esimerkiksi vanhemmille. mä olen kolmetoista vuotta, asun rovaniemellä ja tänne mä tulen sitten todennäkösesti vaan kirjottelemaan elämästäni ilman yhtäkään lukijaa, koska kukaan ei jaksa lukea mun turhia kirjotuksia. :D

mulla on tyttöystävä, angsti, ja se asuu kolmensadan kilsan päässä täältä :c me ei siis olla nähty ku kerran, mutta silti mä rakastan sitä. hihi.

kavereita mulla ei oo paljoa, mutta kuitenkin ihan tarpeeksi. :3 laitanpa tähän kuvan tosta minu kaveriporukastani, jonka kans sitte pyörin koulussa ja joskus muutenki. mä oon yksin viihtyvää tyyppiä, mutta kyllä nuo kaverit elämää piristää ♥

tässä on siis meidän tämän vuoden kaverikuva c:  minä on tuolla alimmaisena foreveralonena, hiukset derppaa pahasti mutta ei sen väliä, koska tuo kuva on jokatapauksessa tosi kiva.



mä en jaksa tällä kertaa selittää itestäni enempää, nyt te tiiätte jotai perusjuttuja musta. kuuntelen muuten paljon musiikkia, screamoa, teknoa ja rockia lähinnä. 

tomi kiittää ja kumartaa.





2 kommenttia: