THE WORST THAT I CAN SAY THE WORST THAT I CAN SAY THE WORST THAT I CAN SAY THE WORST THAT I CAN SAY

tiistai 23. lokakuuta 2012

like '80 again

mun pitäs siis olla kipeänä, koska en ollu koulussa ja kaikkea. noh, aamulla on pää oli kipee ja huono olo, edelleenkin vähän mutta kyl mä kouluun olisin voinu mennä, ellei olis ollu teknistä ;______; valitettavasti äikänkokeet jaettiin, joten en tiiä mitä sain siitä, mutta vadevö.

mulla on ollu iha kivaa täällä kotona kasarifiilingeissä, kuuntelen gunnareita ja michael monroeta, ja laitoinpa sitte hiukseniki tollei kananperseelle, niinku äiti sano :3




laatu on mitä on, olkaamme siis hiljaa siitä. toisessa kuvassa tuo musta mötikkä joka on siinä reunassa, on mun kännykän laturin se jännä osa, joka laitetaa kiinni puhelimeen.

joo. tänne on luvattu lumimyrskyä, ja se on ilmeisesti jo alkanu, koska jotain tuolla lentelee. ihanaa, jos ne pysyvät lumet nyt tulis... niitä on ootettu. mulle luvattiin elokuun lopussa, että jos siivoan huoneen, ni saan laittaa sinne jouluvalot, oon siivonnu huoneen sen jälkeen, enkä oo vieläkään saanu niitä. ei keneenkää voi enää luottaa, ehkä jätän noiden joululahjat ostamatta. 

kävin muuten vakoilemassa sen verran pikku tonttusia, että tajusin saavani harry potter ja viisasten kivi -kirjan joululahjaksi. ehkä ostan ne lahjat sittenki, ku ne tuon ihanuuden mulle hommas.

AINIIN. mulle tilattiin maailman ihanimmat kengät. sellaset maiharityyliset, tsekkoslovakialaisen armeijan entiset! niiden pitäs tulla huomenna, en jaksa oottaa.. ♥ 

en muuten eilen kirjottanu koska en jaksanu, olin iitulla päivän ja ekana me kuntoiltiin ja sitte ostettiin sipsejä ja dippiä ja tikkareita ja kaikkea ja mähöiltiin kuntoilut pois ja katottiin Epäilys. jacob on ihana, ja victoria, mutta muuten en tykkää yhtään. sitte me mentiin sen huoneeseen ja kuntoiltiin mähöilyt pois (=tanssittiin blood on the dance floorin tahtiin)! siitä on videoki, missä ite hypin deja vun tahissa, mutta en viitti laittaa sitä tänne, katotaa sitte joskus. :D muttajoo, huomiseen. 

3 kommenttia: